První šampon, první lak na vlasy, globálně proslulé barvy na vlasy a nová definice krásy, jako žádné jiné: Příběh Schwarzkopf byl zformován inovacemi. 120 let Schwarzkopfu – to je 120 let vášnivé oddanosti individualitě, kreativitě a módě.
Vše to začalo před 120 lety malou drogerií v Berlíně: Hans Schwarzkopf vynalezl první průkopnické produkty vlasové péče a ty se velmi brzy staly světově vyhledávanými. Dnes je Schwarzkopf vlastněn společností Henkel – a je jednou z mezinárodně nejúspěšnějších značek. Jeho inovace ve vlasové péči, stylingu i barvách jsou průkopnické. Je to totiž více než jen o produktech: je to o individuální kráse, dobrém pocitu a vyjádření nejlepší verze sebe sama – s neomezenými možnostmi. Přidejte se k Schwarzkopf na cestě vzpomínkami!
Hans Schwarzkopf, chemik a lékárník, otevírá obchod “Barvy, drogerie a parfémy” v Passauer Straße v Berlíně-Charlottenburg. Předvídal již tou dobou, že jeho obchod vytvoří základní kámen pro jednu z nejvýznamnějších společností zabývající se péčí o vlasy na světě?
První inovace na sebe nenechá dlouho čekat: Hans Schwarzkopf uvádí na trh pudrový šampon. Stojí 20 německých “Pfennige” (halířů) za sáček, je rozpustný ve vodě a okamžitě se stává oblíbenějším než tehdy dostupná tuhá vlasová mýdla. “Šampon s logem černé hlavy” se okamžitě stává hitem.
Další převrat pro společnost Schwarzkopf přichází s uvedením prvního tekutého šamponu na evropský trh.
Následuje první nezásaditý šampon bez mýdla na světě: “Onalkal” je považován za matku všech moderních šamponů. Krom vlasové péče se také rozšiřuje řada ondulovacích produktů.
Pod názvem “Onaltherma” uvádí Schwarzkopf první produkt pro ondulaci za studena na Německý trh. Produkt vyčarovává vlny bez nutnosti použití téměř 100 stupňového tepla. Současně „Poly Color“ uvádí barvy i pro koncové spotřebitele.
Schwarzkopf uvádí na Německý trh “Schauma Creme-Schaumpon” v tubě. A s velkým úspěchem: „Schauma“ se stává ztělesněním šamponu v Západním Německu – a zakládá masový trh šamponů v Německu.
Ženy se již nikdy více nemusí obávat větru, či počasí, protože “Taft” přichází s první “tekutou vlasovou síťkou”. V zemi, která slaví poválečný „Wirtschaftswunder“ (ekonomický zázrak) vzniká dokonce nové sloveso: „taftovat“ znamená „nasprejovat vlasy lakem“.
Schwarzkopf uvádí „Palette Color Shampoo“. Barvy na vlasy z řad Palette jsou stále k dostání a nadále přináší zákazníkům opravdový zážitek z barvy.
Je zavedena “Metodičnost Schwarzkopf” – nový systematický koncept týkající se ondulace, zahrnující konzultace, technologie a trénink.
Přívětivý k životnímu prostředí: Schwarzkopf je první mezinárodní kosmetický producent, který reaguje na společensky relevantní témata, jako ochrana životního prostředí. „Drei Wetter Taft“ lak na vlasy je plněn bez freonovými hnacími plyny.
Společnost Henkel, sídlící v Düsseldorfu přebírá značku Schwarzkopf a stává se tak jedním z vedoucích poskytovatelů produktů vlasové péče v Evropě.
Schwarzkopf Samozřejmě oslavil 100. Výročí uvedením dalšího inovativního produktu: “Re-Nature” je první samo pigmentovací barvou pro šedé vlasy. Jeho receptura, pokud je vystavena vzdušnému kyslíku, navrací vlasům jejich přirozenou barvu.
got2b – mladá značka, která se zakládá na stylingových trendech z ulic – je uvedena do evropských obchodních řetězců.
Armin Morbach vytváří nové Schwarzkopf Looks. Profesionálové z řad kadeřníků překládají horké trendy do nositelných účesů, které jsou jak okouzlující, tak moderní. Looks jsou foceny mezinárodními velikány, jako například Patrikem Demarchelierem.
Vyzdvihujeme ženy: Schwarzkopf uvádí charitativní iniciativu “Million Chances”. Společně s lokálními a mezinárodními neziskovými organizacemi, Schwarzkopf uvádí projekty, které podporují dívky i ženy po celém světě v budování úspěšného profesionálního života a osobní budoucnosti.
Schwarzkopf uvádí nejnovější výstřelek v pečujících barvách přímo ze salonů až k vám domů: ColorExpert kombinuje úžasné barevné odstíny s intenzivní péčí. OMEGAPLEX® technologie chrání ve 3 krocích mikro vazby uvnitř vlasového vlákna, dokonce i během barvení. Výsledkem jsou zářivé barvy a perfektně vyživené vlasy.
Schwarzkopf je příkladným inovátorem: K oslavě 120. Narozenin značka oslavuje individuální krásu kampaní #createyourstyle – jde o odklon od fyzických ideálů krásy. Hlavními jsou diverzita, přirozenost a sebedůvěra. Na čem opravdu záleží je to, že by styling měl být zábavou. Schwarzkopf k tomu chce nadále přispívat.