Schwarzkopf: 120 let inovace
Highlights | Schwarzkopf: 120 let inovace

Schwarzkopf: 120 let inovace

První šampon, první lak na vlasy, globálně proslulé barvy na vlasy a nová definice krásy, jako žádné jiné: Příběh Schwarzkopf byl zformován inovacemi. 120 let Schwarzkopfu – to je 120 let vášnivé oddanosti individualitě, kreativitě a módě.

Malá lékárna Hansa Schwarzkopfa v Berlíně.

Příběh úspěchu Schwarzkopf začíná v tomto obchodě.

Vše to začalo před 120 lety malou drogerií v Berlíně: Hans Schwarzkopf vynalezl první průkopnické produkty vlasové péče a ty se velmi brzy staly světově vyhledávanými. Dnes je Schwarzkopf vlastněn společností Henkel – a je jednou z mezinárodně nejúspěšnějších značek. Jeho inovace ve vlasové péči, stylingu i barvách jsou průkopnické. Je to totiž více než jen o produktech: je to o individuální kráse, dobrém pocitu a vyjádření nejlepší verze sebe sama – s neomezenými možnostmi. Přidejte se k Schwarzkopf na cestě vzpomínkami!

1898

Hans Schwarzkopf.

Hans Schwarzkopf, chemik a lékárník, otevírá obchod “Barvy, drogerie a parfémy” v Passauer Straße v Berlíně-Charlottenburg. Předvídal již tou dobou, že jeho obchod vytvoří základní kámen pro jednu z nejvýznamnějších společností zabývající se péčí o vlasy na světě?

1903

První šampon Schwarzkopf.

První inovace na sebe nenechá dlouho čekat: Hans Schwarzkopf uvádí na trh pudrový šampon. Stojí 20 německých “Pfennige” (halířů) za sáček, je rozpustný ve vodě a okamžitě se stává oblíbenějším než tehdy dostupná tuhá vlasová mýdla. “Šampon s logem černé hlavy” se okamžitě stává hitem.

1927

Láhve prvního Schwarzkopfu na mytí vlasů.

Další převrat pro společnost Schwarzkopf přichází s uvedením prvního tekutého šamponu na evropský trh.

1933

Následuje první nezásaditý šampon bez mýdla na světě: “Onalkal” je považován za matku všech moderních šamponů. Krom vlasové péče se také rozšiřuje řada ondulovacích produktů.

1947

Obrázek prvního produktu pro ondulaci za studena od Schwarzkopf.

Pod názvem “Onaltherma” uvádí Schwarzkopf první produkt pro ondulaci za studena na Německý trh. Produkt vyčarovává vlny bez nutnosti použití téměř 100 stupňového tepla. Současně „Poly Color“ uvádí barvy i pro koncové spotřebitele.

1949

Schwarzkopf uvádí na Německý trh “Schauma Creme-Schaumpon” v tubě. A s velkým úspěchem: „Schauma“ se stává ztělesněním šamponu v Západním Německu – a zakládá masový trh šamponů v Německu.

1955

První lak na vlasy Taft značky Schwarzkopf.

Ženy se již nikdy více nemusí obávat větru, či počasí, protože “Taft” přichází s první “tekutou vlasovou síťkou”. V zemi, která slaví poválečný „Wirtschaftswunder“ (ekonomický zázrak) vzniká dokonce nové sloveso: „taftovat“ znamená „nasprejovat vlasy lakem“.

1968

Schwarzkopf uvádí „Palette Color Shampoo“. Barvy na vlasy z řad Palette jsou stále k dostání a nadále přináší zákazníkům opravdový zážitek z barvy.

1974

Je zavedena “Metodičnost Schwarzkopf” – nový systematický koncept týkající se ondulace, zahrnující konzultace, technologie a trénink.

1987

Přívětivý k životnímu prostředí: Schwarzkopf je první mezinárodní kosmetický producent, který reaguje na společensky relevantní témata, jako ochrana životního prostředí. „Drei Wetter Taft“ lak na vlasy je plněn bez freonovými hnacími plyny.

1995

Logo společnosti Henkel.

Společnost Henkel, sídlící v Düsseldorfu přebírá značku Schwarzkopf a stává se tak jedním z vedoucích poskytovatelů produktů vlasové péče v Evropě.

1998

První samo pigmentovací barva pro šedé vlasy.

Schwarzkopf Samozřejmě oslavil 100. Výročí uvedením dalšího inovativního produktu: “Re-Nature” je první samo pigmentovací barvou pro šedé vlasy. Jeho receptura, pokud je vystavena vzdušnému kyslíku, navrací vlasům jejich přirozenou barvu.

2004

Logo mladé značky got2b.

got2b – mladá značka, která se zakládá na stylingových trendech z ulic – je uvedena do evropských obchodních řetězců.

2007

Armin Morbach vytváří nové Schwarzkopf Looks. Profesionálové z řad kadeřníků překládají horké trendy do nositelných účesů, které jsou jak okouzlující, tak moderní. Looks jsou foceny mezinárodními velikány, jako například Patrikem Demarchelierem.

2016

Vyzdvihujeme ženy: Schwarzkopf uvádí charitativní iniciativu “Million Chances”. Společně s lokálními a mezinárodními neziskovými organizacemi, Schwarzkopf uvádí projekty, které podporují dívky i ženy po celém světě v budování úspěšného profesionálního života a osobní budoucnosti.

2017

Barva na vlasy ColorExpert s péčí o vlasy od Schwarzkopf.

Schwarzkopf uvádí nejnovější výstřelek v pečujících barvách přímo ze salonů až k vám domů: ColorExpert kombinuje úžasné barevné odstíny s intenzivní péčí. OMEGAPLEX® technologie chrání ve 3 krocích mikro vazby uvnitř vlasového vlákna, dokonce i během barvení. Výsledkem jsou zářivé barvy a perfektně vyživené vlasy.

2018

120. výročí Schwarzkopf.

Schwarzkopf je příkladným inovátorem: K oslavě 120. Narozenin značka oslavuje individuální krásu kampaní #createyourstyle – jde o odklon od fyzických ideálů krásy. Hlavními jsou diverzita, přirozenost a sebedůvěra. Na čem opravdu záleží je to, že by styling měl být zábavou. Schwarzkopf k tomu chce nadále přispívat.

Objevte: